Log in
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests None
Most users ever online was 18 on Wed Mar 01, 2023 5:42 pm
Statistics
We have 1651 registered usersThe newest registered user is lesn1k
Our users have posted a total of 558 messages in 467 subjects
Avantajele si dezavantajele utilizarii Internetului ca si canal publicitar
Page 1 of 1
Avantajele si dezavantajele utilizarii Internetului ca si canal publicitar
DOWNLOAD
Avantajele utilizarii internetului drept vehicul pentru mesajele
publicitare:
• Reprezinta un mijloc rapid si usor accesibil, utilizat pentru
informare de un numar din ce in ce mai mare de persoane;
• Este un instrument perfect de cercetare, avand capacitatea de a masura
cu exactitate cate persoane au accesat o anumita pagina web sau un
magazin virtual si cate dintre ele au cumparat un produs anume;
• Reprezinta un mijloc de comunicare extrem de flexibil, ce are
capacitatea de a modifica imediat continutul mesajului, putand reactiona
imediat sub imboldul presiunii concurentiale;
• Prezinta avantajul ca poate „transporta" mesaje publicitare complexe,
ce pot contine simultan text, imagine si sunet in proportia dorita
(multimedia);
• Deocamdata, costurile publicitatii pe internet sunt scazute in
comparatie cu celelalte modalitati de promovare de
produs/serviciu/marca;
• In actualul peisaj oferit de mass-media, internetul reprezinta canalul
cu cea mai mare raza de actiune ce poate fi utilizat pentru realizarea
unor campanii de publicitate globale....
Avantajele utilizarii internetului drept vehicul pentru mesajele
publicitare:
• Reprezinta un mijloc rapid si usor accesibil, utilizat pentru
informare de un numar din ce in ce mai mare de persoane;
• Este un instrument perfect de cercetare, avand capacitatea de a masura
cu exactitate cate persoane au accesat o anumita pagina web sau un
magazin virtual si cate dintre ele au cumparat un produs anume;
• Reprezinta un mijloc de comunicare extrem de flexibil, ce are
capacitatea de a modifica imediat continutul mesajului, putand reactiona
imediat sub imboldul presiunii concurentiale;
• Prezinta avantajul ca poate „transporta" mesaje publicitare complexe,
ce pot contine simultan text, imagine si sunet in proportia dorita
(multimedia);
• Deocamdata, costurile publicitatii pe internet sunt scazute in
comparatie cu celelalte modalitati de promovare de
produs/serviciu/marca;
• In actualul peisaj oferit de mass-media, internetul reprezinta canalul
cu cea mai mare raza de actiune ce poate fi utilizat pentru realizarea
unor campanii de publicitate globale....
Page 1 of 1
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
Mon Feb 25, 2013 9:12 am by Guest
» Ajuta Comunitatea
Sun Feb 24, 2013 3:36 pm by Guest
» Salut de la kalean
Wed Dec 19, 2012 5:16 pm by kalean
» firecracker
Sat Oct 20, 2012 3:14 am by 10th
» Ajuta Comunitatea in dezvoltare
Wed Jul 04, 2012 5:28 pm by Guest
» welcome........
Wed Jul 04, 2012 5:25 pm by Guest
» Cerere UnBan
Mon Jul 02, 2012 5:57 pm by Guest
» Astept potentiali clienti la componente IT si cel mai bun serviciu de gazduire din Romania!
Sat Jun 30, 2012 12:54 pm by Guest
» Cerere Rank
Fri Jun 29, 2012 10:15 am by Guest