GoDLike Comunity


Join the forum, it's quick and easy

GoDLike Comunity
GoDLike Comunity
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Log in

I forgot my password

Checkpagerank.net
Who is online?
In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests

None

Most users ever online was 18 on Wed Mar 01, 2023 5:42 pm
Statistics
We have 1651 registered users
The newest registered user is lesn1k

Our users have posted a total of 558 messages in 467 subjects

Explicatiile fisierelor dintr-un MuServer!

Go down

Explicatiile fisierelor dintr-un MuServer! Empty Explicatiile fisierelor dintr-un MuServer!

Post by MeG@DaN Sat Feb 19, 2011 4:11 pm

Acest
tutorial este unu dintre cele mai mari ale mele si cel mai greu de
realizat si inteles...
Sa incepem, apasa pe link-ul dorit ca sa ajungi acolo...


Code:

[*] BloodCastle.dat[/url]
[*] CastleDeepEvent.dat
[*] ChaosCastle.dat
[*] Crywolf.dat
[*] DevilSquare.dat
[*] EventManagerment.dat
[*] MapServerInfo.dat
[*] MuCastleData.dat
[*] RingAttackEvent.dat
[*] ServerInfo.dat

[list]
[*]BadSyntax.txt
[*]ConnectMember.txt
[*]CCSetItemDropRate.txt
[*]EventItemBag.txt
[*]EventItemBag II.txt
[*]Gate.txt
[*]Item.txt
[*]ItemSetOptions.txt
[*]ItemSetType.txt
[*]Monster.txt
[*]MonsterSetBase.txt
[*]Skill.txt
[*]ShopX.txt
[/list]






Explicatiile fisierelor dintr-un MuServer! Empty [Info] Explicatiile fisierelor dintr-un MuServer!


Explicatiile fisierelor dintr-un MuServer! Empty



Explicatie "Gate.txt"

1. Cum faci un gate pe "M"


  • Sa luam la nimereala un gate, si am sa vi-l explic...
    Cod:42 0 4 203 70 213 81 0 0 50
  • Este gate-ul din Losttower7

Code:
[b]42[/b] - Numarul gate-ului
[b]0[/b] - Tipul de gate (/move)
[b]4[/b] - Numarul hartii
[b]203[/b] - X
[b]70[/b] - Y
[b]213[/b] - X1
[b]81[/b] - Y1
[b]0[/b] - Target gate
[b]0[/b] - Directie
[b]50[/b] - Level

Observatie: Revenim la numarul 2, adica "0"...
Exista 3 tipuri de gate-uri:
0 - Pentru /move, /warp sau "M"
1 - Pentru dus
2 - Pentru intors (cand vrei sa faci lagatura dintre 2 harti, o sa va explic mai tarziu acum revenim...)



  • Acum trecem la partea de client...

  • Retineti: Gate.txt si Gate.bmd trebuie sa fie acelasi

  • Deschidem MoveReq.bmd si luam gate-ul din Losttower7 ca sa coincida...

  • De obicei este gate-ul nr. 20


20 LostTower7 LostTower7 70 8000 41
Code:
[b]20[/b] - Numar gate in MoveReq.bmd
[b]LostTower7[/b] - Koreana
[b]LostTower7[/b] - Engleza
[b]70[/b] - Level
[b]8000[/b] - Zen
[b]41[/b] - Numar gate din gate.txt

Acum
toti va intrebati de ce in Gate.txt e 42 si in MoveReq.bmd e 41, ei
bine daca va uitati la gate-ul 40-41 veti observa ca e acelasi lucru,
este gate-ul dintre L6 -> L7, L7 are nr. 2 dar nu conteaza tot in L7
ajungi :)

Deci daca vreti sa faceti un gate pe "M" cel mai important este sa folositi aceleasi numere...


  • Revenim la prima explicatie "Target gate, Directie"
  • Directie: ganditi-va la pozitia characterului nimic mai mult

Code:

7 8 9
4 -1 6
1 2 3
-1 - orice pozitie


  • Target gate
  • Aici este putin mai dificil nu cred ca veti intelege, dar am sa incerc sa va explic:

  • Trebuie sa numarati din 2 in 2 (0, 2, 4...) pentru fiecare gate care
    contine "dus si intors" adica 1 si 2 de care am spus mai sus...
  • De asemenea trebuie numarat si "0" dar cu 1 numar (0, 2, 6, 7...) s.a.


2. Cum faci un gate dintre 2 harti!


  • Probabil ca acum aveti ceva cunostiinte despre 1, 2 de care am zis mai sus, deci nu va fii asa greu :)
  • Luam un gate la nimereala si vi-l explic:

Dus:

Code:
1  1 0 121 232 123 233 2  0  20
2  2 1 107 247 110 247 0  1  20
Intors:

Code:
3  1 1 108 248 109 248 4  0  0
4  2 0 121 231 123 231 0  1  0

  • Este gate-ul dintre Lorencia si Dungeon si invers, sa incepem...

Dus: prima linie:
Code:
[b]1[/b] - Numar gate
[b]1[/b] - Tipul de gate (dus/intors)
[b]0[/b] - Numar harta
[b]121[/b] - X
[b]232[/b] - Y
[b]123[/b] - X1
[b]233[/b] - Y1
[b]2[/b] - Target gate
[b]0[/b] - Directie
[b]20[/b] - Level

Dus: a doua linie:
Code:
[b]2[/b] - Numar gate
[b]2[/b] - Titul de gate (dus/intors)
[b]1[/b] - Numar Harta
[b]107[/b] - X
[b]247[/b] - Y
[b]110[/b] - X1
[b]247[/b] - Y1
[b]0[/b] - Target gate
[b]1[/b] - Directie
[b]2[/b] - Level

Intors: prima linie:
Sunt numerele din "Dus, a doua linie", difera doar numarul gate-ului si Target gate

Intors: a doua linie:
Sunt numerele din "Dus, a prima linie", difera doar numarul gate-ului si Target gate








Explicatiile fisierelor dintr-un MuServer! Empty


Explicatiile fisierelor dintr-un MuServer! Empty


Explicatie "ShopX.txt"


  • Luam un item oarecare...
  • Preferata tuturor: Rena :-D

Cod:14 21 0 0 0 0 0 //Rena
Code:
[b]14[/b] - Type (tipul item-ului din Item.txt)
[b]21[/b] - Index (numarul item-ului din Item.txt)
[b]0[/b] - Level (+ cat sa fie 0-13)
[b]0[/b] - Durability (0-255)
[b]0[/b] - Skill (valabil pentru arme mai mult)
[b]0[/b] - Luck (luck)
[b]0[/b] - Option (additional option 0-28)

[list]
[*] Aici voi include si [i]Bless Bug[/i] (BB)
[*] Ce inseamna [i]Bless Bug[/i] ?
[*] Atunci cand vinzi un anumit item iti da mai mult zen decat cere
[*] [i]Bless Bug[/i] se poate face doar pe anumite iteme nu pe toate
[*] Ex: Jewel of Bless (de unde vine si numele)
[*] Trebuie sa pui duratility mai mare (0-255)
[/list]

Ex:
Jewel of Bless fara BB
Cod:14 13 0 0 0 0 0 //Jewel of Bless

Jewel of Bless cu BB
Cod:14 13 0 255 0 0 0 //Jewel of Bless

[list]
[*] Shop info:
[/list]
Shop0   = [Lorencia] Blacksmith
Shop1   = [Lorencia] Bar
Shop2   = [Lorencia] Wizard
Shop3   = [Lorencia] Peddler
Shop4   = [Lorencia] Peddler langa rau [GM Shop]
Shop5   = [Lorencia] Potion Girl
Shop6   = [Davias] Bar
Shop7   = [Davias] Wizard
Shop8   = [Davias] Weapon Merchant
Shop9   = [Noria] Eo the Craftsman
Shop10   = [Noria] Elf Lala
Shop11 = [Lorencia] Alex
Shop12 = [Davias] Thomson Kannel







Explicatie "BadSyntax.txt"


  • Acest fisier cenzureaza unele cuvinte, un fel de sintaxe gresite. Nici eu nu stiu asa bine ce vrea sa insemne...


Code:
"'"
"."
";"
":"
"."
"`"
"Webzen"
"webzen"
"sex"







Explicatie "ConnectMember.txt"


  • Acest fisier este folosit pentru V.I.P. cand deschizi un SubServer V.I.P
  • Ce inseamna ?!
  • La acest server se pot conecta doar accounturile scrise aici...
  • Ex:


Code:
"accountname"
"Disconnect"







Explicatie "EventItemBag.txt"


  • Acesta este primul tip de EventItemBag, cel simplu...
  • Spun simplu pentru ca este asemanator cu un "shop"
  • Adica poti pune cod ca in shop dar fara durability
  • Ex:


Code:
0  5  4  0  0  0  // Blade
[b]0[/b] - Type
[b]5[/b] - Index
[b]4[/b] - Level
[b]0[/b] - Skill
[b]0[/b] - Luck
[b]0[/b] - Option

  • EventItemBag info:

Code:
EventItemBag   = Box of Luck
EventItemBag2   = Skeleton King
EventItemBag3   = Fire Dragon
EventItemBag4   = Star of Christmas
EventItemBag5   = Fire Cracker-Heart of Love
EventItemBag6   = Gold Metal
EventItemBag7   = Silver Metal
EventItemBag8   = Bok+1
EventItemBag9   = Bok+2
EventItemBag10   = Bok+3
EventItemBag11   = Bok+4
EventItemBag12   = Bok+5
EventItemBag13   = Ring of Warrior [40-80]
EventItemBag14   = Ring of Warrior [40-80]
EventItemBag15   = Heart of Dark Lord
EventItemBag16   = None :/
EventItemBag17   = Kundun   [Kalima]
EventItemBag18   = HuntZone   [Erochim]
EventItemBag19   = SeniorMix   [Loren]
EventItemBag20   = Gem of Secrets
EventItemBag21   = Red Ribbon Box
EventItemBag22   = Green Ribbon Box
EventItemBag23   = Blue Ribbon Box
EventItemBag24   = Pink Chocolate Box
EventItemBag25   = Red Chocolate Box
EventItemBag26   = Blue Chocolate Box
EventItemBag27   = Light Purple Candy Box
EventItemBag28   = Vermilion Candy Box
EventItemBag29   = Deep Blue Candy Box
EventItemBag30   = Dark Elf (Crywolf Event)
EventItemBag31   = Balgass (Crywolf Event)
EventItemBag32   = Maya hands (Kanturu Event)
EventItemBag33   = Nightmare (Kanturu Event)






Explicatie "Monster.txt"


  • Luam un monstru oarecare...
  • Cel mai smecher: Spider :-)


Code:
3 1 "Spider" 2 40 0 6 8 1 0 10 1 2 0 1 5 400 1800 10 2 120 10 5 0 0 0 0 0
[b]3[/b] - Numar monstru
[b]1[/b] - Rate
[b]"Spider"[/b] - Nume monstru
[b]2[/b] - Level
[b]40[/b] - HP
[b]0[/b] - Mana
[b]6[/b] - Min. damage
[b]8[/b] - Max. damage
[b]1[/b] - Defense
[b]0[/b] - Magic defense
[b]10[/b] - Attack rate
[b]1[/b] - Defense rate
[b]2[/b] - Move range
[b]0[/b] - Attack type
[b]1[/b] - Attack range
[b]5[/b] - See range
[b]400[/b] - Move speed
[b]1800[/b] - Attack speed
[b]10[/b] - Respawn time
[b]2[/b] - Attribute
[b]120[/b] - Item rate
[b]10[/b] - Money rate
[b]5[/b] - Drop item max. level
[b]0[/b] - Wind resistance
[b]0[/b] - Poison resistance
[b]0[/b] - Ice resistance
[b]0[/b] - Lightning resistance
[b]0[/b] - Fire resistance





Explicatie "EventItemBagII.txt"


  • Avem un EventItemBag de tipul asta:
  • Deaia l-am numit EventItemBag II pentru ca este mai greu de explicat...


Code:
//µå·Ó°¡´É¸Ê ¼³Á¤
0  0  0  1000  //·Î·£½Ã¾Æ
  1  0  0  1000  //´øÀü
  2  0  0  1000  //µ¥ºñ¾Æ½º
  3  0  0  1000  //³ë¸®¾Æ
  4  0  0  1000  //·Î½ºÆ®Å¸¿ö
  5  0  0  1000  //ºó°ø°£
  6  0  0  1000  //°æ±âÀå(¹èƲ»çÄ¿)
  7  0  0  1000  //¾ÆƲ¶õ½º
  8  0  0  1000  //Ÿ¸£Ä­
  9  0  0  1000  //¾Ç¸¶ÀDZ¤Àå
  10  0  0  1000  //ÀÌÄ«·ç½º
end
//µå·ÓÁ¨ ¹× ¾ÆÀÌÅÛµå·Ó È®·ü
//À̺¥Æ®¾ÆÀÌÅÛ µå·Ó È®·üÀº
//¾ÆÀÌÅÛµå·Ó È®·üÀº
1
  "none"  1000000  0  0  0  0  100  1
end
//ÀÇ °ªÀÌ 1ÀÌ¸é ·£´ýÀ¸·Î Àû¿ë, 0À̸é Àû¿ë¾ÈÇÔ
2
  0  17  0  4  1  0  0  0  //´ÙÅ©ºê·¹ÀÌÄ¿
  0  18  0  4  1  0  0  0  //¼±´õºí·¹À̵å
  0  31  0  4  1  0  0  0  //µ¥¾²ºê·Îµå
  0  20  0  1  1  0  0  0  //³ªÀÌÆ®ºí·¹À̵å
  0  21  0  1  1  0  0  0  //µ¥½ººí·¹À̵å
  3  12  0  1  1  0  0  0  //±×·¹ÀÌÆ®·Îµå¼ÁÅÍ
  4  19  0  4  1  0  0  0  //±×·¹ÀÌÆ®·¹Àμ®±Ã
  4  20  0  1  1  0  0  0  //¿¡·Î¿ì¹ÙÀº¸¿?
  5  9  0  4  1  0  0  0  //µå·¡°ï¼Ò¿ïÁöÆÎÀÌ
  5  11  0  1  1  0  0  0  //ÄïµÐÀÇÁöÆÎÀÌ
  0  16  0  0  1  1  0  1  //¿¢¼³·±Æ® Æı«ÀÇ°Ë
  2  10  0  0  1  1  0  1  //¿¢¼³·±Æ® ±×·¹ÀÌÆ®¼ÁÅÍ
  3  10  0  0  1  1  0  1  //¿¢¼³·±Æ® µå·¡°ï½ºÇǾî
  4  16  0  0  1  1  0  1  //¿¢¼³·±Æ® ¼¼ÀÎƮũ·Î½º¼®±Ã
  4  17  0  0  1  1  0  1  //¿¢¼³·±Æ® Ȧ¸®»çÀÌÆ®º¸¿ì
  5  9  0  0  1  1  0  1  //¿¢¼³·±Æ® µå·¡°ï¼Ò¿ïÁöÆÎÀÌ
  5  8  0  0  1  1  0  1  //¿¢¼³·±Æ® ÆĸêÀÇÁöÆÎÀÌ
  7  21  0  3  0  1  0  0  //±×·¹ÀÌÆ®µå¶ó°ïÅõ±¸
  7  22  0  3  0  1  0  0  //ºí·¢¼Ò¿ïÇï¸ä
  7  28  0  3  0  1  0  0  //´ÙÅ©¸¶½ºÅ͸¶½ºÅ©
  7  24  0  3  0  1  0  0  //·¹µå½ºÇǸ´Çï¸ä
  9  21  0  3  0  1  0  0  //±×·¹ÀÌÆ®µå¶ó°ï¹ÙÁö
  9  22  0  3  0  1  0  0  //ºí·¢¼Ò¿ï¹ÙÁö
  9  23  0  3  0  1  0  0  //¾Æ½º¸±¹ÙÁö
  9  24  0  3  0  1  0  0  //·¹µå½ºÇǸ´¹ÙÁö
  9  28  0  3  0  1  0  0  //´ÙÅ©¸¶½ºÅ͹ÙÁö
  10  21  0  3  0  1  0  0  //±×·¹ÀÌÆ®µå¶ó°ïÀå°©
  10  24  0  3  0  1  0  0  //·¹µå½ºÇǸ´Àå°©
  10  23  0  3  0  1  0  0  //¾Æ½º¸±Àå°©
  11  22  0  3  0  1  0  0  //ºí·¢¼Ò¿ïºÎÃ÷
  11  23  0  3  0  1  0  0  //¾Æ½º¸±ºÎÃ÷
  11  28  0  3  0  1  0  0  //´ÙÅ©¸¶½ºÅͺÎÃ÷
end

  • "Wtf ?! :-O eu nu inteleg koreana, chineza sau ce scrie acolo..."
  • Nici nu trebuie :-)
  • Sa incepem...

Tipul "0"
<blockquote>0 0 0 1000 //·Î·£½Ã¾Æ
</blockquote>
0 - Map index
0 - Drop flag
0 - Min. monster level
1000 - Max. monster level

Tipul "1"
Cod:"none" 1000000 0 0 0 0 100 1
"none" - Nume EventItemBag (Event)
1000000 - Drop zen
0 - Event item type
0 - Event item index
0 - Event item level
0 - Event item drop rate
100 - Item drop rate
1 - Excellent item drop rate (1-1200)

Tipul "2"

  • Aici este mai usor pentru ca aici sunt itemele
  • Asemanator cu un shop dar putin diferit si mai complex

Cod:0 17 0 4 1 0 0 0 //´ÙÅ©ºê·¹ÀÌÄ¿
0 - Type
17 - Index
0 - Min. level item drop
4 - Max. level item drop
1 - Skill
0 - Luck
0 - Option
0 - Excellent [0/1]

1





Explicatie "MonsterSetBase.txt"


  • Intr-un MonsterSetBase.txt exista 5 tipuri de spoturi:
  • Tipul 0 "NPC, Door, Lance, Trap... etc."
  • Tipul 1 "Range spot"
  • Tipul 2 "Point spot"
  • Tipul 3 "Goldeni..."
  • Tipul 4 "Blood Castle, Devil Square, Chaos Castle... etc."
  • Acum sa luam fiecare tip pe rand si sa-l explicam...


# Tipul "0"
Cod:240 0 0 147 145 1

  • In cazul nostru este Vault Keeper, Storage, Werehouse sau cum vreti sa-i ziceti...

240 - Numar monstru
0 - Numar harta
0 - Distanta
147 - X
145 - Y
1 - Directie

# Tipul "1"
Cod:130 6 3 15 111 24 116 0 5

  • Aici avem Spirit Sorcerer

130 - Numar monstru
6 - Numar harta
3 - Distanta
15 - X
111 - Y
24 - X1
116 - Y1
0 - Directie
5 - Monster count (cati sa apara pe spot)

# Tipul "2"
Cod:61 8 30 83 176 -1

  • ... Vim Knight
  • Foarte asemanator cu tipul 0

61 - Numar monstru
8 - Numar harta
30 - Distanta
83 - X
176 - Y
-1 - Directie

# Tipul "3"
Cod:82 0 30 183 128 188 135 -1 6

  • ... Golden Tantalos
  • Foarte asemanator cu tipul 1

82 - Numar monstru
0 - Numar harta
30 - Distanta
183 - X
128 - Y
188 - X1
135 - Y1
-1 - Directie
6 - Monster count

# Tipul "4"
Cod:90 12 30 14 40 1

  • ...Orc Warrior
  • Foarte asemanator cu tipul 0 si 2

90 - Numar monstru
12 - Numar harta
30 - Distanta
14 - X
40 - Y
1 - Directie







Explicatie "Item.txt"


  • Luam un item oarecare...
  • Katache

Cod:3 0 20 1 3 1 1 1 "Katache" 16 16 26 35 27 0 0 0 80 40 0 0 0 1 0 1 0 1 1
3 - Index
0 - Item solt, pozitia
20 - Skill type
1 - X
3 - Y
1 - Serial
1 - Option
1 - Drop [0/1]
"Katache" - Nume item
16 - Level item
16 - Min. damage
26 - Max. damage
35 - Speed
27 - Durability
0 - Magic durability
0 - Magic power
0 - Unknown
80 - Strength
40 - Agility
0 - Unknown
0 - Unknown
0 - Unknown
1 - Unknown
0 - DW/SM
1 - DK/BK
0 - Elf/Me
1 - MG
1- DL


  • Cateva informatii:


# Index:
0 - Swords
1 - Axes
2 - Maces & Scepters
3 - Spears
4 - Bows & Crossbows
5 - Staffs
6 - Shields
7 - Helms
8 - Armors
9 - Pands
10 - Gloves
11 - Boots
12 - Wings & Others 1
13 - Others items 2
14 - Others items 3
15 - Scrolls

# Item slot:
0 - Left weapon (arma stanga)
1 - Right weapon (arma dreapta)
2 - Helm
3 - Armor
4 - Pands
5 - Gloves
6 - Boots
7 - Wings
8 - Guardian, Dinorant... etc
9 - Pendant
10 - Ring
-1 - Cannot be equiped (nu poate fii purtat)

# Skill:
Citeste "Skill.txt", adica numarul skill-ului...

# Coordonate: X, Y
X - Coloana
Y - Rand

# Serial:
0 - Disable
1 - Enable

# Option:
0 - Disable excellent option
1 - Enable excellent option

# Drop:
0 - Disable drop from monsters
1 - Enable drop from monsters

# Item name:
Numele item-ului

# Item level:
Level-ul itemului de drop

# Min. Damage & Max. damage:
Min. damage - 1
Max. damage - 255

# Speed:
Speed - 0-255

# Durability:
Durability - 0-255

# Magic durability:
Unknown

# Magic power:
Add wizardy damage

# Strength, Agility...:
Cerintele item-ului...

# Clase:
(1, 2, 3) Dark Wizard - Soul Master - Grand Master
(1, 2, 3) Dark Knight - Blade Knight - Blade Master
(1, 2, 3) Elf - Muse Elf - High Elf
(1, 3) Magic Gladiator - Duel Master
(1, 3) Dark Lord - Lord Emperor








Explicatie "ItemSetOption.txt"


  • Luam un set la nimereala:

Code:
<blockquote>1 "Warrior" [color=red][b]0 10 -1 -1[/b][/color] 19 10 -1 -1 13 20 -1 -1 14 5 -1 -1 10 20 -1 -1 1 10 -1 -1 -1 -1 -1 -1 [color=red][b]15 5 17 5 0 25[/b][/color] -1 -1 -1 -1 0 0 0 0 0
</blockquote>

[b]1 [/b] - Numar set
[b]"Warrior" [/b] - Nume set
[b][color=red]0[/color][/b] - Option 2-1
[b][color=red]10[/color][/b] - Value
[b][color=red]-1[/color][/b] - Option 2-2
[b][color=red]-1[/color][/b] - Value
[b]19[/b] - Option 3-1
[b]10[/b] - Value
[b]-1[/b] - Option 3-2
[b]-1[/b] - Value
[b]13[/b] - Option 4-1
[b]20[/b] - Value
[b]-1[/b] - Option 4-2
[b]-1[/b] - Value
[b]14[/b] - Option 5-1
[b]5[/b] - Value
[b]-1[/b] - Option 5-2
[b]-1[/b] - Value
[b]10[/b] - Option 6-1
[b]20[/b] - Value
[b]-1[/b] - Option 6-2
[b]-1[/b] - Value
[b]1[/b] - Option 7-1
[b]10[/b] - Value
[b]-1[/b] - Option 7-2
[b]-1[/b] - Value
[b]-1[/b] - Option 8
[b]-1[/b] - Value
[b]-1[/b] - Option 9
[b]-1[/b] - Value
[b][color=red]15[/color][/b] - Full 1
[b][color=red]5[/color][/b] - Value
[b][color=red]17[/color][/b] - Full 2
[b][color=red]5[/color][/b] - Value
[b][color=red]0[/color][/b] - Full 3
[b][color=red]25[/color][/b] - Value
[b]-1[/b] - Full 4
[b]-1[/b] - Value
[b]-1[/b] - Full 5
[b]-1[/b] - Value
[b]0[/b] - None
[b]0[/b] - None
[b]0[/b] - None
[b]0[/b] - None
[b]0[/b] - None
# Explicatie:

0 - Prima optiune cand porti 2 iteme din set (Increase strength)
10 - Increase strength + 10
-1 - A doua optiune cand porti 2 iteme din set (adica nici o optiune)
-1 - Nici o valoare (value)

15 - Prima optiune cand porti setul complet (Critical damage rate)
5 - Critical damage rate + 5%
17 - A doua optiune cand porti setul complet (Excellent damage rate)
5 - Excellent damage rate + 5%
0 - A treia optiune cand porti setul complet (Increase strength)
25 - Increase srength + 25

# Optiuni:

Code:
0 - Increase strengh
1 - Increase agility
2 - Increase energe
3 - Increase vitality
5 - Increase min. attack damage
6 - Increase max. attack damage
7 - Increase magic damage
9 - Increase attack successfull rate
10 - Increase defence
11 - Increase maximum life
12 - Increase maximum mana
13 - Increase maximum AG
14 - Increase AG
15 - Critical damage rate
16 - Increase critical damage
17 - Excellent damage rate
18 - Increase excellent damage
19 - Increase skill damage
20 - Double damage rate
21 - Ignore enermy's defense
22 - Increase shield's defence






Explicatie "ItemSetType"


  • Luam un oricare item... si vi-l explic

Cod:14 11 0 0 0 // Lighting Sword

14 - Numar item-ului din Item.txt
11 - Numar set din ItemSetOption
0 - None
0 - None
0 - None

In cazul nostru Lighting Sword apartine setului Hyon







Explicatie "BloodCastle.dat"


  • Aici cred ca este de ajuns traducerea...


Code:
// Acest fisier contine timpul din Blood Castle
// Timp de intrare / Timp de jucat / Timp de asteptare pana sa inceapa BC
0
5  15  1
end
// Drop-ul pentru Blood Castle
// Item drop rate (10)/n) / Excellent item drop rate (1/1200) / Timp de diparitie a item-ului
1
100  10  0
end
// Numar Blood Castle (0~6), Crystal statue HP, Castle gate HP
2
0  60000  140000      // Blood Castle 1
1    100000  220000      // Blood Castle 2
2  140000  260000      // Blood Castle 3
3  160000  340000      // Blood Castle 4
4  200000  440000      // Blood Castle 5
5    240000  500000      // Blood Castle 6
6  305000  565000      // Blood Castle 7
end

n - infinit







Explicatie "ServerInfo.dat"


Code:
[GameServerInfo]
ServerName      = MuOnline // Nume server
ServerCode      = 0 // Folosit pentru SubServer normal sau V.I.P., GameServer_CS
PkLimitFree      = 0 // Probabil pentru Stadium event, nu stiu sigur
NonPK        = 0 // PK [0/1]
ConnectMemberLoad  = 0 //Folosit pentru SubServer V.I.P. (ConnectMember.txt)
# Skill.txt






Luam un skill oarecare...13,18,01,00,05,01,00,00,
13 - Type
18 - Index
01 - Level
00 - Switch 0 (Toti useri pot cumpara), 1 (Numai membri)
05 - Buy Point
01 - Sell Point
00 - Sell Zen -1 (Default) vezi ItemMoney.txt
00 - Switch 0 (Toti useri pot cumpara), 1 (Numai membri guildului CS)

In cazut nostru este Invisibility Cloak+1


13.02.2008, (C) by Disconnect, Starmedia.
Code:

1 "Poison" 30 12 42 0 6 10 1 0 0 1

[b]1[/b]      - Number
[b]"Poison"[/b]   - Name
[b]30[/b]      - Min. Damage
[b]12[/b]      - Max. Damage
[b]42[/b]      - Mana Cost
[b]0[/b]      - Stamina Cost
[b]6[/b]      - Range
[b]10[/b]      - Unknown
[b]1[/b]      - Dark Wizard
[b]0[/b]      - Dark Knight
[b]0[/b]      - Elf
[b]1[/b]      - Magic Gladiator
[b]# MemberShop.txt[/b]

Luam un cod oarecare...


# CCSetItemDropRate.txt

Code:
<blockquote>//[CSSetItemDropRate]
255

//[Type] [Index] [Number] [CC -1] [NumberItems]
35   30   20   10   5

0            
2 2 //Ceto Rapier
14 4 //Hyon Lightning Sword
end

2            
1 0 //Warrior Morning Star
end            
                     
4            
9 4 //Gaia Golden Crossbow
5 4 //Gywen Silver Bow
end            
            
5            
0 0 //Apollo Skull Staff
end            
            
7            
5 0 //Warrior Leather Helm
6 2 //Eplete Scale Helm
1 4 //Hyon Dragon Helm
2 0 //Apollo Pad Helm
7 2 //Hera Sphinx Mask
3 4 //Anubis Legendary Helm
10 0 //Ceto Vine Helm
11 1 //Gaia Silk Helm
12 2 //Odin Wind Helm
end            
            
8            
5 3 //Warrior Leather Armor
0 1 //Hyperion Bronze Armor
6 2 //Eplete Scale Armor
8 3 //Garuda Brass Armor
9 4 //Kantata Plate Armor
15 4 //Gaion Storm Crow Armor
2 0 //Apollo Pad Armor
4 4 //Evis Bone Armor
7 3 //Hera Sphinx Armor
3 4 //Anubis Legendary Armor
11 1 //Gaia Silk Armor
12 4 //Odin Wind Armor
13 4 //Argo Spirit Armor
14 4 //Gywen Guardian Armor
end            
            
9            
5 4 //Warrior Leather Pants
0 1 //Hyperion Bronze Pants
6 2 //Eplete Scale Pants
8 2 //Garuda Brass Pants
15 4 //Gaion Storm Crow Pants
2 1 //Apollo Pad Pants
4 2 //Evis Bone Pants
7 3 //Hera Sphinx Pants
10 1 //Ceto Vine Pants
11 1 //Gaia Silk Pants
12 2 //Odin Wind Pants
13 3 //Argo Spirit Pants
end            
            
10            
5 0 //Warrior Leather Gloves
8 3 //Garuda Brass Gloves
9 4 //Kantata Plate Gloves
1 4 //Hyon Dragon Gloves
2 3 //Apollo Pad Gloves
7 3 //Hera Sphinx Gloves
3 4 //Anubis Legendary Gloves
10 0 //Ceto Vine Gloves
11 2 //Gaia Silk Gloves
12 3 //Odin Wind Gloves
13 3 //ArgoSpirit Gloves
14 4 //Gywen Guardian Gloves
end            
            
11            
5 0 //Warrior Leather Boots
0 1 //Hyperion Bronze Boots
8 4 //Garuda Brass Boots
9 4 //Kantata Plate Boots
1 4 //Hyon Dragon Boots
15 2 //Gaion Storm Crow Boots
4 3 //Evis Bone Boots
7 4 //Hera Sphinx Boots
10 0 //Ceto Vine Boots
12 2 //Odin Wind Boots
14 4 //Gywen Guardian Boots
end            
            
6            
6 3 //Hera Skull Shield
9 3 //Eplete Plate Shield
end            
            
13            
8 2 //Warrior Ring Of Ice
9 4 //Kantata Ring Of Posion
21 1 //Garuda Ring Of Fire
22 0 //Anubis Ring Of Earth
23 3 //Kantata Ring Of Wind
24 4 //Apollo Ring Of Magic
12 2 //Eplete Pendant Of Lightning
13 4 //Pendant Of Fire
25 0 //Apollo Pendant Of Ice
26 2 //Evis Pendant Of Wind
27 4 //Gaion Pendant Of Water
28 3 //Gywen Pendant Of Ability
End
</blockquote>








# EventManagement.dat

<blockquote>
Code:
//---------------------------------------------------------------------------------
// File Name:   EventManagerment
// GS Version:   0.99.62
// Last Worked:   [MBT] Disconnect
//---------------------------------------------------------------------------------
0
//---------------------------------------------------------------------------------
// Red Dragon
//---------------------------------------------------------------------------------
//[Type] [Hour] [Minute]
//---------------------------------------------------------------------------------

//---------------------------------------------------------------------------------
// Skeleton King
//---------------------------------------------------------------------------------
//[Type] [Hour] [Minute]
//---------------------------------------------------------------------------------
1   0    0
1   4    0
1   8    0
1   12    0
1   16    0
1   20    0

//---------------------------------------------------------------------------------
// Golden Troops
//---------------------------------------------------------------------------------
//[Type] [Hour] [Minute]
//---------------------------------------------------------------------------------
2   0    0
2   1   0
2   2   0
2   3   0
2   4    0
2   5   0
2   6   0
2   7   0
2   8    0
2   9   0
2   10   0
2   11   0
2   12    0
2   13   0
2   14   0
2   15   0
2   16    0
2   17   0
2   18   0
2   19   0
2   20    0
2   21   0
2   22   0
2   23   0

//---------------------------------------------------------------------------------
// White Wizard
//---------------------------------------------------------------------------------
//[Type] [Hour] [Minute]
//---------------------------------------------------------------------------------
3   0    0
3   1   0
3   2   0
3   3   0
3   4    0
3   5   0
3   6   0
3   7   0
3   8    0
3   9   0
3   10   0
3   11   0
3   12    0
3   13   0
3   14   0
3   15   0
3   16    0
3   17   0
3   18   0
3   19   0
3   20    0
3   21   0
3   22   0
3   23   0
end
</blockquote>

# EventManagement.dat






Code:
<blockquote>//---------------------------------------------------------------------------------
// File Name:   EventManagerment
// GS Version:   0.99.62
// Last Worked:   [MBT] Disconnect
//---------------------------------------------------------------------------------
0
//---------------------------------------------------------------------------------
// Red Dragon
//---------------------------------------------------------------------------------
//[Type] [Hour] [Minute]
//---------------------------------------------------------------------------------

//---------------------------------------------------------------------------------
// Skeleton King
//---------------------------------------------------------------------------------
//[Type] [Hour] [Minute]
//---------------------------------------------------------------------------------
1   0    0
1   4    0
1   8    0
1   12    0
1   16    0
1   20    0

//---------------------------------------------------------------------------------
// Golden Troops
//---------------------------------------------------------------------------------
//[Type] [Hour] [Minute]
//---------------------------------------------------------------------------------
2   0    0
2   1   0
2   2   0
2   3   0
2   4    0
2   5   0
2   6   0
2   7   0
2   8    0
2   9   0
2   10   0
2   11   0
2   12    0
2   13   0
2   14   0
2   15   0
2   16    0
2   17   0
2   18   0
2   19   0
2   20    0
2   21   0
2   22   0
2   23   0

//---------------------------------------------------------------------------------
// White Wizard
//---------------------------------------------------------------------------------
//[Type] [Hour] [Minute]
//---------------------------------------------------------------------------------
3   0    0
3   1   0
3   2   0
3   3   0
3   4    0
3   5   0
3   6   0
3   7   0
3   8    0
3   9   0
3   10   0
3   11   0
3   12    0
3   13   0
3   14   0
3   15   0
3   16    0
3   17   0
3   18   0
3   19   0
3   20    0
3   21   0
3   22   0
3   23   0
end
</blockquote>
MeG@DaN
MeG@DaN
Administrator
Administrator

Mesaje : 465
Data de inscriere : 17/12/2010
Localizare : Acasa

http://godlike.forumclan.com

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum